Una carta oberta…

Benvolguda comunitat educativa de Les Acàcies,

Acaba un trimestre del tot atípic i és per estar molt satisfets/es del que entre tots i totes hem aconseguit. En aquest sentit està orientada la campanya mig milió d’agraïments: https://www.migmiliodagraiments.cat/

Us volem, com a equip docent, enviar una abraçada ben forta i agrair-vos tanta comprensió, tants ànims i, especialment, tant de reconeixement per la nostra feina. Estem encantats que tants esforços donin els fruits esperats i que els nostres infants gaudeixin d’un entorn educatiu presencial i de qualitat.

Després de les vacances continuarem adaptant la nostra organització a la realitat actual i sempre intentant que la nostra essència es mantingui, com fins ara. Recuperarem les sortides escolars ja aprovades al Consell Escolar, afavorirem la utilització dels espais de l’escola per activitats de tots tipus, també les extraescolars que tantes dificultats plantegen i que continuem fent gràcies a la bona i intensa feina de les persones implicades.

És digne destacar i agrair els esforços afegits de tothom: personal de cuina, monitoratge, personal de neteja, conserge, administratius, vetlladors. Som un equip molt gran que aconsegueix coses més grans encara sempre pensant en el benestar, la seguretat i l’educació i els aprenentatges de l’alumnat. Hem aconseguit que (amb excepcions molt concretes) pràcticament el 100% dels alumnes assisteixin de forma regular tot i que al començament del curs moltes famílies preferien ser prudents i veure com realment funcionarien les mesures explicades el 7 de setembre.

Per això, per tantíssim que compartim, us enviem els millors desitjos per al nou any i tota l’energia positiva possible perquè, per reduïts que siguin els grups els dies dels dinars i els sopars tradicionals, tindreu al costat al nostre alumnat, als vostres fills i filles, i no existeix companyia millor.

Grup de mestres de Les Acàcies.