Menús

Informacions per al bon ús del servei del migdia​

El servei de menjador és un espai educatiu integrat en el projecte d’escola. Es treballa amb els alumnes l’educació alimentària i els hàbits d’higiene i socialització. També s’ofereix un espai de descans i d’activitats lúdiques.

Inscripció i mensualitats

• Aquest curs, degut a la situació esdevinguda per la COVID-19, totes les famílies que vulguin que els seus fills/es es quedin a dinar al menjador, hauran de realitzar la inscripció ONLINE. Per accedir a fer la inscripció online o veure els menús mensuals ho heu de fer a través del següent enllaç: https://comacasamenjadors.cat/families/ USUARI: ACACIES CONTRASENYA: LESACACIES
  • El menjador escolar començarà a funcionar el mateix dia d’inici de les classes, és a dir, el dilluns dia 14 de setembre, amb l’única excepció dels P3 que no es podran quedar al menjador fins el dijous 17, encara que recomanem que no es quedin fins al mes d’octubre.
  • Poden ser comensals tots els alumnes que pertanyen al centre, sempre que no siguin deutors del menjador escolar de cursos passats.
  • El preu del menjador escolar per a comensals fixes és de 6.33€ i per a comensals esporàdics de 6.96€.
  • Per fer ús del menjador de forma esporàdica, heu d’avisar a la coordinadora via Dinantia abans de les 10h del matí, fer la inscripció on-line indicant que serà comensal esporàdic i proporcionar les dades bancàries per tal de cobrar a mes vençut.
  • Tant els comensals fixes com els esporàdics pagaran la mensualitat amb rebut domiciliat a través de la seva entitat bancària entre els dies 5 i 10 de cada mes, a mes vençut. En cada rebut es pagarà la quantitat real de dies lectius del mes.
  • Els cobraments de rebuts domiciliats que són retornats per l’entitat bancària (dades bancàries mal donades, saldo insuficient, etc…) tindran el recàrrec que estableixi l’entitat bancària. Aquest recàrrec es cobrarà juntament amb l’import del rebut retornat en el següent rebut de menjador.
  • Les baixes en el servei s’han de comunicar a la persona encarregada de la gestió entre el 1 i el 5 de cada mes. Si no és així, les despeses per devolucions i comissions bancàries per l’elaboració del rebut, aniran a càrrec de la família.
  • En cas d’absència s’haurà de comunicar via Dinantia al servei de menjador (Alba Menjador) abans de les 10h del dia de l’absència. Es retornarà a les famílies el preu corresponent a la part d’àpat dels dies d’absència al servei del menjador, a partir del 1er dia en cas de que s’avisi via e-mail, i a partir del 2n dia consecutiu en cas de que no s’avisi.
  • Els dies d’excursió, els usuaris fixes portaran Pic-nic. Durant el mes d’Octubre us enviarem un Dinantia amb la pregunta de si voldreu Pic-nic. Quan hi hagi una sortida ens regirem pel que hagueu contestat al missatge. En cas de voler canviar l’opció, ho podreu comunicar a l’Alba de menjador via Dinantia sempre abans d’una setmana de l’excursió en qüestió.

Dietes especials

• Si algun alumne necessita una dieta alimentària específica (per motius mèdics, religiosos i/o culturals) cal que ho indiqui a la inscripció online i faci arribar a la coordinació del menjador un document mèdic que així ho aconselli.
  • Si un nen o una nena necessita fer dieta de manera puntual, s’ha de comunicar mitjançant un Dinantia a la persona responsable del menjador (Alba Menjador) abans de les 10h del matí.

Què cal portar?

• P3 : El primer dia de la setmana hauran de portar un llençol per fer la migdiada, (també marcat amb el nom) i cada divendres es tornarà per rentar a casa.

• P3: Informe diari per Diantia
  • P4: Informe diari per Dinantia
  • De P5 a 6è: Un cop al trimestre.

Demanem a les famílies la màxima col·laboració en el compliment de les normes i el seguiment de l’aprofitament del servei per part dels seus fills/es.

Estem a la vostra disposició, ens podeu enviar un Dinantia a Alba Menjador.

Documentació :

Full informatiu famílies