ERASMUS+

Erasmus+ és el programa de la UE per a l’educació, la formació, la joventut i l’esport a Europa.
http://sepie.es/educacion-escolar/index.html

Projecte actual:
Acreditació Erasmus 2022-27 

Curs 2022-23

  • Job shadowing (Finlàndia)
  • Formació mestres “Robotics and STEAM” (Xipre)
  • Mobilitat d’alumnat de 6è (París)

Accés a altres projectes internacionals en els que ha participat l’escola

Anglès

Anglès des de P3: L’objectiu d’aquesta presa de contacte en les primeres edats de l’escolarització i al llarg de tota la primària és que l’alumnat vagi assolint un aprenentatge significatiu i funcional de la llengua anglesa dins de l’escola i que manifestin curiositat, motivació, interès i esforç per l’aprenentatge de llengües estrangeres.
Programa de Generació Plurilingüe – GEP: La finalitat d’aquest programa és millorar la competència en llengües estrangeres de l’alumnat incrementant el temps d’exposició.
A l’educació primària part dels continguts de medi es fan en anglès (Science). Es treballa amb grups reduïts fomentant el desenvolupament de projectes en llengua anglesa.
Accés a la informació del programa (Acàcies in motion)

Global Scholars: Programa d’intercanvi internacional que connecta estudiants de 10 a 13 anys d’arreu del món.
L’alumnat treballa de forma cooperativa en una plataforma digital.

Eco-Acàcies (escoles + sostenibles)

Programa pensat per facilitar la implicació dels centres educatius en l’ambiciós projecte planetari de construir un món millor i més sostenible, començant per la intervenció de l’entorn més immediat.

Cooperar per aprendre / Aprendre per cooperar

El treball cooperatiu és una eina d’aprenentatge en la qual els alumnes s’organitzen en petits grups per treballar amb la intenció d’aconseguir metes i objectius comuns.

Racons

El treball per racons és una proposta metodològica, de P3 a 6è, que proposa delimitar, dintre de l’aula, diferents espais on el nostre alumnat pot realitzar de manera simultània diferents activitats de tipus cognitiu, manipulatiu i simbòlic.

Espais d’aprenentatge

Els espais d’aprenentatge d’educació infantil representen una organització on l’infant es converteix en el constructor del seu propi aprenentatge a partir del joc, la investigació i les relacions amb els companys explorant amb llibertat segons els seus interessos i motivacions. Els espais de diferents temàtiques, permeten la participació i la interacció d’infants de diferents edats.

Colònies escolars

Durant l’estada a les colònies escolars es pretén potenciar la convivència entre els companys/es, així com el coneixement i l’aprenentatge a través del contacte directe amb el medi natural.
Al llarg d’aquests dies, els infants descobreixen moltes coses, realitzen excursions, tallers i jocs i, amb l’ajut els mestres, viuen una experiència personal molt enriquidora.

Natació

La natació escolar és l’activitat aquàtica destinada als nens/es que estan en la franja d’edat escolar i que es du a terme durant el període escolar. El programa té una finalitat educativa on el que es pretén és l’educació integral del/la nen/a mitjançant les activitats aquàtiques.

Xarxa 18 (Aprenem en Xarxa)

És un projecte en el que escola i instituts del Poblenou porten a terme grups de treball conjunts sobre diferents temàtiques a l’entorn de l’educació.

Si continues navegant per aquest lloc web, acceptes utilitzar les galetes. Més informació.

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca