Global Scholars

El passat dia 9 de desembre es va publicar un article a El País on es parla del projecte Global Scholars. Aquest és el cinquè curs que els alumnes de 6è de l’escola hi participen. Aquí teniu l’enllaç https://elpais.com/economia/2020/12/09/actualidad/1607518408_102444.html

Com podeu veure els nens i les nenes de 6è interaccionen en activitats comunes amb alumnat de moltes parts del món (Boston, Nova York, Varsòvia, Buenos Aires, Jacksonville, Londres, Madrid, Seül…) La llengua que es fa servir és l’anglès i la competència digital es treballa de manera molt significativa i funcional. A l’escola estem molt contents amb el desenvolupament d’aquest projecte que ja han pogut gaudir 250 alumnes.