Setmana mundial d’Acció pel clima

L’Escola Les Acàcies es suma a les mobilitzacions per fer valdre quelcom tan lògic. Ningú posa en dubte a la ciència quan es parla d’avanços que ens faciliten la vida, quan aconsegueix trobar la solució a malalties, quan ens explica com vivien en Atapuerca i ens fan veure que som tots i totes fills/es d’un mateix origen, etc.

Com a centre educatiu ens sorprèn com, quan els científics parlen (ja fa dècades) dels problemes del canvi climàtic; quan ens han fet veure que la forma de vida dels éssers humans és incompatible amb la defensa de la natura i el planeta (…) hi ha hagut tanta sospita interessada i s’ha posat en dubte que realment sigui així.

L’esperança està més que fonamentada en aquesta reacció global a favor de l’evidència. És molt més forta si veiem que està liderada pels sectors més joves de la societat mundial.

L’Escola Les Acàcies dóna suport al 100 per 100 a aquesta reflexió en forma de lluita global.

Durant la setmana l’alumnat tractarà el tema a les classes i divendres farem el gran acte: VINDREM TOTS I TOTES AMB SAMARRETES VERDES O BLAVES. Verdes perquè és el color de la natura i de la nostra escola i blava perquè el nostre planeta, encara blau, està en perill.

Som-hi que entre tots i totes ho aconseguirem.
Per saber-ne més: https://teachersforfuturespain.org/acciones-20-27-septiembre/