Nadal 2023

Amb l’arribada d’aquestes dates, aprofitem l’oportunitat per expressar el més sincer agraïment a tots els membres de la nostra comunitat educativa: les docents, el personal d’administració i serveis, els i les treballadores del menjador i de la neteja…

Però especialment als nostres i les nostres alumnes sense els quals la nostra feina no tindria sentit.

Famílies, tenim molts reptes al davant, però el més maco és acompanyar als nostres petits i petites en la seva etapa de creixement. Des d’I3 fins a 6è els nens i les nenes van evolucionant i cada etapa és importantíssima. És per això que en cada moment els hem d’aportar tota l’empatia i la confiança necessària perquè desenvolupin les seves capacitats que, en tots els casos, són moltes. Sempre sense oblidar el valor de l’esforç com a imprescindible.

Una abraçada ben forta per a tothom! Molt bones festes i molt bona entrada al 2024!

Equip docent de l’Escola.

Bones Festes!!!!!!

(feu clic damunt  de la imatge)