COMIAT D’UN CURS ESCOLAR

Carta oberta a la nostra comunitat educativa.

Benvolguda família de Les Acàcies. Acaba el curs més llarg de la nostra vida. Tenim la sensació que va començar amb el primer confinament i acaba, avui 22 de juny, amb l’esperança i el sentiment d’haver superat totes les adversitats.

No ha sigut fàcil. Molta incertesa, molta incomoditat, noves i pesades rutines per eliminar riscos, la maleïda sectorització en grups bombolla, els casos positius, els consegüents confinaments, la malaltia, les dades dolentes i preocupants… Tot seguit, unes circumstàncies que ens han obligat a donar el millor de nosaltres emocionalment per sobreposar-nos a tantes complicacions.

De seguida vam poder veure que el mirall on fixar-se per afrontar la situació més forts i fortes el teníem al costat. El nostre alumnat, des de P3 a 6è, ens ha demostrat que són la població més preparada per adaptar-se a qualsevol context, per complicat que aquest sigui. Més que idear grans metodologies el que calia era no encomanar-los la nostra visió menys infantil i, per tant, menys preparada per a seguir gaudint i enriquint-nos dia rere dia també en temps de pandèmia.

L’equip docent i la resta de treballadors de l’escola ens hem sentit molt secundats per totes les famílies. Això, sobretot en moments quan la pandèmia estrenyia molt, ens ha aportat la serenor necessària per treballar de la millor manera possible.

Vam posar els esforços en normalitzar al màxim l’anormalitat i, amb tota la humilitat, l’equip de treballadors de l’escola estem molt orgullosos del que hem pogut oferir als nostres infants.

Ara toca carregar piles i encomanar-nos al sentiment col·lectiu d’haver pogut superar aquesta situació. Tot el que practica i simbolitza aquesta escola i l’escola pública en general, és la millor recepta per mirar amb esperança el futur.

Amb tot l’afecte.

Molt bones vacances d’estiu.

Equip de mestres de l’escola