Castanyada 2021

La castanyada ha tornat a celebrar-se amb quasi total normalitat a Les Acàcies. Durant tota la setmana la cooperació de molta gent ens ha fet gaudir de tallers de galetes, històries de por, treballs manuals…

Hem tancat la setmana amb la gran celebració de divendres a la tarda. Amb molta gràcia l’alumnat de 6è ha anat presentant les cançons que tota l’escola ha ballat i hem acabat menjant-nos les castanyes com a part final de l’acte de germanor que tant ens agrada.

Gràcies als familiars que van venir a tallar castanyes, gràcies a les dues mares de la paradeta, gràcies al personal de cuina i menjador sempre tan implicat, gràcies a tot l’equip docent i, sobretot, gràcies al nostre alumnat.

(Feu click damunt la imatge per veure les fotos, recordeu que al blocs dels cursos en teniu més)