PREMI CONVIURE

Hem rebut una gran notícia. El Departament de Recursos Institucionals del Parlament de Catalunya ens ha comunicat que en el nostre centre ha estat seleccionat entre els cinc finalistes a optar al Premi Conviure en la categoria de Primària.

L’Associació d’Antics Diputats al Parlament de Catalunya i el Parlament destinen a premiar la millor tasca de simulació parlamentària dels centres que han participat en els tallers que ofereix l’Aula Parlament.

El dia 23 de novembre de 2021 el grup de 6è B del nostre centre va participar en el taller educatiu «Soc diputat/soc diputada» i, d’acord amb les bases d’aquest premi, i tenint en compte el contingut de les propostes del programa elaborat pels estudiants, el desenvolupament de l’activitat al Palau del Parlament, la motivació, la capacitat de negociació i de pacte i el seguiment de les normes de comportament durant l’execució del taller, els Serveis Educatius del Parlament han seleccionat el nostre centre entre els cinc finalistes en aquesta categoria.

Com a escola acceptem el repte i participarem en aquesta fase final que, un cop convertir-nos en diputats i diputades durant el primer trimestre, ens portarà a participar en el projecte «Fem una llei». En el debat en línia d’un projecte de llei simulat i, com a colofó, en el debat posterior al Saló de Sessions del Parlament, en el marc de la recreació d’una sessió plenària.

Estem molt orgullosos del nostre alumnat de 6è i molt contents.