Benvingut 2n Trimestre

Desitgem que hàgiu pogut gaudir de les vacances de Nadal amb la família i els amics. Nosaltres tornem amb les piles ben carregades i avui hem volgut començar el dia al ritme de la música d’una gaita escocesa de la mà del músic David Vivancos.

En David Vivancos ha vingut a l’escola a fer un taller de danses escoceses amb l’alumnat de cicle superior i ha tingut el detall d’acompanyar amb la seva música a les famílies i als infants aquest matí quan entraven.  Esperem que us hagi agradat la sorpresa, ha estat la nostra manera d’anunciar que comencem un segon trimestre amb molta il·lusió, on segur que ens esperen un munt  d’experiències i vivències per compartir que ens ajudaran a créixer cada dia una mica.

Si algú no ha pogut gaudir de l’actuació, aquí us deixem una petita mostra, només ha de clicar damunt de la imatge.

Molt bon inici de trimestre a tothom!!