ÈXITS ESPORTIUS A L’ESCOLA!!!

L’equip de bàsquet de l’escola ha tornat a participar en el campionat de cloenda que organitza la Fundació del Bàsquet Català a Lloret de Mar. Malgrat les adversitats, només comptàvem amb 7 jugadors, es van proclamar campions i han volgut que el trofeu es quedi a la seva escola just ara que els arriba el moment de dir-nos adéu i marxar a l’institut. Felicitats campions!!!!!!

El dia 2 de juny va tenir lloc la 23a biatló escolar on participen les classes de sisè de la majoria de les escoles de Barcelona. El reconeixement és per tothom per participar de la manera que ho van fer. Però a més a més, dos companys han tingut un premi especial. L’Adrián Contreras ha obtingut el diploma Salut i Esforç a la Superació, el seu coratge no ha tingut límits. Mentre que el Maikel Ymbernón va quedar 4t classificat de tota la ciutat. Si pensem que hi havia 900 participants, veiem el mèrit que té aquesta participació.

Felicitats a tot l’alumnat de sisè!!!! No ha acabat el curs i ja els estem trobant a faltar.