MATRÍCULA CURS 2021-2022

El període de matriculació d’educació infantil i primària és del 14 al 18 de juny de 2021.

Molt important: si la matrícula no es fa en el període establert, es considera que es renuncia a la plaça adjudicada, llevat que sigui per causes justificades.

Què necessites per fer la matrícula?

Educació Infantil

–  Fotocòpia DNI o NIE  de  pare, mare i de l’alumne/a, si en té

–  Fotocòpia llibre de família

– Fotocòpia de la Targeta Sanitària de l’alumne/a

– 4 fotos de carnet

–  Fotocòpia del llibre de vacunes

–  Fotocòpia de l’últim informe de la llar d’infants (si el teniu)

Educació Primària

–  Fotocòpia DNI o NIE de pare, mare i de l’alumne/a, si en té

–  Fotocòpia llibre de família

–  Fotocòpia de la Targeta Sanitària de l’alumne/a

–  Fotocòpia del llibre de vacunes

–  1 foto de carnet

–  Qualificacions finals del curs 2020/2021 o Certificat de l’escola on està matriculat actualment.

Cal demanar cita prèvia al:  933 07 00 33. ( No s’atendrà a cap família sense hora assignada)

INFORME ASSIGNADES

INFORME LLISTA ESPERA