Comiat

Ja podem comptar amb els dits de la mà els dies que queden per posar punt final a aquest curs.
No ho haguérem dit mai, perquè els finals de curs són sempre un enrenou, però aquest no és el final de curs que volíem. Trobem a faltar els jocs d’aigua, el gelat, el comiat dels companys i les companyes de 6è, les cares dels infants carregant orgullosos el recull de feines de tot un curs, les abraçades desitjant-nos bon estiu…
Però ja sabeu que diuen, al mal temps bona cara, així que ens volem acomiadar de tots vosaltres amb un somriure, perquè al final tot ha anat bé i estant junts ha estat tot més fàcil. Moltes gràcies a tota la comunitat educativa que forma la nostra escola, del més gran al més petit, perquè sense vosaltres no tindria contingut la paraula “escola”.
No se’ns acut millor manera de tancar el curs que compartir un projecte musical elaborat per tot l’alumnat de l’escola i coordinat pel Raúl, segur que us agrada!!

Bon Estiu!!
Ens retrobem al setembre!!