MATRÍCULA CURS 2022-2023

El període de matriculació d’educació infantil i primària és del 21 al 29 de juny de 2022.

Horari:  Matins: de 9h a 10.15h i de 11h a 13h

Tardes: de 15.30h a 17h

Molt important: si la matrícula no es fa en el període establert, es considera que es renuncia a la plaça adjudicada, llevat que sigui per causes justificades.

Què necessites per fer la matrícula? Documents

Educació Infantil

–  Fotocòpia DNI o NIE  de  pare, mare i de l’alumne/a, si en té

–  Fotocòpia llibre de família (si no en teniu, fotocòpia de la partida de naixement de l’alumne/a)

– Fotocòpia de la Targeta Sanitària de l’alumne/a

– 4 fotos de carnet

–  Fotocòpia del llibre de vacunes

–  Fotocòpia de l’últim informe de la llar d’infants (si el teniu)

Educació Primària

–  Fotocòpia DNI o NIE de pare, mare i de l’alumne/a, si en té

–  Fotocòpia llibre de família

–  Fotocòpia de la Targeta Sanitària de l’alumne/a

–  Fotocòpia del llibre de vacunes

–  1 foto de carnet

–  Qualificacions finals del curs 2021-2022 o Certificat de l’escola on està matriculat actualment.