Què celebrem el 8 de març?

A l’escola Les Acàcies estem molt orgullosos/es d’haver “mossegat la poma” i hem treballat amb esperit positiu i motivant el dia de la dona treballadora.

Tot l’alumnat, del més petit al més gran, ha dedicat un espai per a reflexionar sobre el paper de la dona en la nostra societat:

• A les aules d’educació infantil i de 1r d’educació primària els protagonistes aquests dies han estat diferents contes coeducactius.
  • Els nens i nenes de segon han qüestionat els rols dels personatges de la obra de teatre “ Gats” que van anar a veure el passat 15 de febrer.
  • L’alumnat de 3r a reflexionat al voltant dels estereotips que hi ha sobre els diferents oficis i professions, 4t ha fet un treball de recerca sota la consigna : “ Dones silenciades al llarg de la història”.
  • I els més grans de la “casa” han fet una versió molt bonica de “Cuentos de buenas noches para niñas rebeldes”, on cada infant ha escrit un petit text sobre una dona important en la seva vida.

Esperem que el nostre granet de sorra ajudi a construir una societat on el fet de ser home o dona no marqui diferències.