Projecte Global Scholars

La nostra escola participa per tercer any consecutiu en el Projecte Global Scholars amb els alumnes de 6è. Global Scholars és un programa internacional que connecta estudiants de ciutats d’arreu del món. Actualment hi participen més de 15.000 alumnes de 50 ciutats diferents.

Cada curs, Global Scholars proporciona un currículum centrat en un tema transversal, al llarg d’aquests tres cursos hem treballat l’impacte de la tecnologia, l’alimentació i salut i ,actualment, el món de l’aigua.

Participant en activitats tant a l’aula real com a l’aula virtual, els alumnes de 6è interactuen amb els seus companys i les seves companyes internacionals, aprofundeixen els temes treballats a l’aula al mateix temps que amplien horitzons i obtenen una perspectiva global tot compartint idees i experiències a través del debat als fòrums i les trucades via skype. El treball es complementa amb el desenvolupament de projectes multimèdia com ara vídeos documentals i presentacions digitals. Tot el projecte es fa en llengua anglesa per tant aquesta esdevé una llengua d’aprenentatge que utilitzen per aprendre nous continguts, investigar i comunicar-se.

Aquest mes de Gener de 2019 hem tingut el privilegi de poder participar en el Global Scholars Symposium a New York amb un petit grup de professors de tots els que participen en el programa.

(feu clic damunt de la imatge si voleu conèixer una mica més el projecte)