Menjador

Benvolgudes famílies;

Ens adrecem a vosaltres amb la finalitat de facilitar-vos informació sobre el menjador escolar del proper curs 2019-20.

El servei de menjador és un espai educatiu integrat en el projecte d’escola. Es treballa amb els alumnes l’educació alimentària i els hàbits d’higiene i socialització. També s’ofereix un espai de descans i d’activitats lúdiques.

Inscripció i mensualitats

• El menjador escolar començarà a funcionar el mateix dia d’inici de les classes, és a dir, el dijous dia 12 de setembre, amb l’única excepció dels P3 que no es podran quedar al menjador fins el dimarts 18, encara que recomanem que no es quedin fins al mes d’octubre.
  • Si es fa la inscripció al menjador per primera vegada o s’ha canviat de compte bancari, és imprescindible el segell de l’entitat bancària. En cas de que no hi hagin canvis no cal segellar-ho.
  • Els pares / mares interessats que el seu fill/a pugui utilitzar aquest servei de forma continuada, hauran de comunicar-ho al centre complimentant la fitxa d’inscripció i presentant-la abans del 12 de juliol o a l’inici del mes del setembre, com a màxim el divendres dia 6.
  • Poden ser comensals tots els alumnes que pertanyen al centre, sempre que no siguin deutors del menjador escolar de cursos passats.
  • El preu del menjador escolar tant de comensals fixes com de comensals esporàdics serà de 6.20 euros. Els esporàdics hauran de pagar el tiquet a la persona responsable del menjador el mateix dia o l’anterior si la família ja ho té previst.
  • Els comensals fixes pagaran la mensualitat amb rebut domiciliat a través de la seva entitat bancària entre els dies 1 i 5 de cada mes, a mes vençut. En cada rebut es pagarà la quantitat real de dies lectius del mes.
  • Els cobraments de rebuts domiciliats que són retornats per l’entitat bancària (dades bancàries mal donades, saldo insuficient, etc…) tindran el recàrrec que estableixi l’entitat bancària. Aquest recàrrec s’haurà de liquidar juntament amb l’import del rebut retornat amb la persona responsable del menjador.
  • Les baixes en el servei s’han de comunicar a la persona encarregada de la gestió del menjador abans de finalitzar el mes en el que encara es fa ús del servei. Si no és així, les despeses per devolucions i comissions bancàries per l’elaboració del rebut, aniran a càrrec de la família.
  • En cas d’absència s’haurà de comunicar vía e-mail al servei de menjador (menjadorlesacacies@gmail.com) abans de les 10h del dia de l’absència. Es retornarà a les famílies el preu corresponent a la part d’àpat dels dies d’absència al servei del menjador, a partir del 1er dia en cas de que s’avisi via e-mail, i a partir del 2n dia consecutiu en cas de que no s’avisi.
  • Els dies que els comensals fixes vagin d’excursió se’ls pot fer un pic-nic. S’ha d’indicar a la fitxa d’inscripció si volen pic-nic de l’escola o, pel contrari, duran carmanyola de casa per dinar. Si durant el curs es vol canviar l’opció s’haurà de modificar la fitxa d’inscripció in situ amb una setmana mínim d’antelació abans d’una excursió.

Dietes especials

• Si algun alumne necessita una dieta alimentària específica (per motius mèdics, religiosos i/o culturals) cal que ho indiqui a la fitxa d’inscripció i adjunti un document mèdic que així ho aconselli.
  • Si un nen o una nena necessita fer dieta de manera puntual, s’ha de comunicar mitjançant un correu electrònic (menjadorlesacacies@gmail.com) a la persona responsable del menjador abans de les 10h del matí.

Què cal portar?

• Els alumnes d’Educació Infantil portaran un tovalló de roba marcat amb el nom que es donarà per rentar cada dia.
  • P3 : El primer dia de la setmana hauran de portar un llençol per fer la migdiada, (també marcat amb el nom) i cada divendres es tornarà per rentar a casa.

• P3: Porten un informe diari
  • P4: Un cop a la setmana
  • De P5 a 6è: Un cop al trimestre.

Demanem a les famílies la màxima col·laboració en el compliment de les normes i el seguiment de l’aprofitament del servei per part dels seus fills/es.

Estem a la vostra disposició en la següent adreça electrònica: menjadorlesacacies@gmail.com

Fitxa d’inscripció
Aquesta és la fitxa d’inscripció del menjador que haureu de lliurar a l’escola. Fitxa Inscripció 19-20 pdf

Projecte del Menjador

Podeu consultar el projecte del Menjador de la nostra escola.

projecte menjador 2015-16