Festa Eramus + i famílies

Divendres 22 d’abril vam rebre a les escoles del projecte Eramus + i a les famílies de l’escola. Vam poder gaudir d’un flashmob on van participar tots i totes els i les alumnes de l’escola. Agraïm a la Vero, monitora de dansa, la seva col·laboració, paciència,  “arte i salero” que va demostrar a l’organitzar aquest ball. Moltes gràcies Vero!!!!!

Els i les nois i noies de 4t ens van oferir una exhibició de Falcons, va ser impressionant!!!! Hem de felicitar als nens i nenes i als mestre d’Ed. Física per la feina feta.

Vam tenir la sort de compta amb els Castellers del barri i els Gegants de Poblenou i el Lloro del 36. Vam poder conèixer la història d’aquest últim.

També vam poder gaudir d’una xocolatada!!!!!!!!!!!! Boníssima!!!!

Esperem que tant les famílies de l’escola com els nostres companys de l’Erasmus + gaudissiu d’una tarda especial.