Ens visita el Punt Verd Mòbil Escolar

En el marc del nostre projecte mediambiental i de sostenibilitat Escoles + Sostenibles (abans Agenda 21 Escolar), continuem treballant per millorar la selecció i la reducció de deixalles a l’escola . En aquest treball tenim en compte tant els residus que s’han de llençar en els contenidors habituals ( paper, plàstic, vidre, orgànic i rebuig) com els residus especials que han de seguir un canal especial de recollida , tractament i aprofitament.

Pels residus  habituals comptem amb galledes i contenidors que faciliten la selecció de deixalles en classes, menjador i pati. Pels residus especials demanem que vingui a l’escola el Punt Verd Mòbil Escolar. El PVME és un camió pensat per a que els nens i  les nenes puguin participar en la recollida de residus especials, alhora que és una eina pràctica i educativa per l’escola per desfer-nos d’aquest tipus de residu.

Us deixem algunes imatges de l’alumnat de P5, 2n , 4t i 6è que ha participat en aquesta activitat.

( Feu clic damunt de l’arbre )